• head_banner_01
  • head_banner_02

Viaghju di Chenzhou

Da u 18 à u 19 di marzu di u 2023, a cumpagnia hà urganizatu un viaghju di dui ghjorni à Chenzhou, in a pruvincia di Hunan, per scalà a cresta di Gaoyi è visità u lavu Dongjiang, degustendu a cucina unica di Hunan.

A prima tappa hè a cresta di Gaoyi. Sicondu i rapporti, a Meraviglia di a Forma di u Relief di Danxia, ​​cumposta da u Monte Feitian, Bianjiang è Chengjiang Lushui, copre una superficia tutale di più di 2442, cumprese Suxian, Yongxing, Zixing, Anren, Yizhang, Linwu è Rucheng. Hè attualmente una di e più grande zone di distribuzione cuncentrata di a Forma di u Relief di Danxia scuperta in Cina.

A cresta di Gaoyi appartene à a zona scenica originale di Danxia, ​​sviluppata sopra à gres rossu viola è conglomeratu. U paisaghju hè principalmente muntagne quadrate, cù tetti piatti è scogliere ripide da tutti i lati, è pendii ripidi cù passerelle à i pedi di e rocce. I paisaghji specifichi sò Danya Fengzhai, Tanxue, Bigu, Guanxia, ​​ecc., cù varie forme è paisaghji belli è affascinanti. Basatu annantu à questu, alcune persone valutanu u paisaghju Danxia in Chenzhou cum'è "Questu hè tuttu ciò chì u mondu hà". A cresta di Gaoyi hè u rappresentante più prominente è u simbulu bellu di a forma di terrenu Danxia in Chenzhou. A muntagna ùn hè micca alta, è per noi impiegati d'uffiziu chì mancanu d'eserciziu, offre una opportunità di fà eserciziu senza stancassi troppu, tuttu hè ghjustu.

Viaghju di Chenzhou (1)

U ghjornu dopu, avemu visitatu u lavu Dongjiang. Quì, e cime è i picchi da e duie sponde di u fiume sò lussureggianti tuttu l'annu, cù a superficia di u lavu chì fuma è hè avvolta da nuvole è nebbia. Hè misteriosu è bellu, cù a nebbia chì cambia è si condensa constantemente, cum'è una seta bianca agitata da una fata, estremamente bella. Caminendu longu u percorsu vicinu à u lavu, aghju vistu una bella scena - un pescatore chì remava una barca nantu à u lavu, navigendu trà e nuvole è a nebbia. Si vestenu cù abiti tradiziunali di pescatore, tenenu rete da pesca è ghjettanu e so rete cun calma è attenzione per piglià pesci. Ogni volta chì una rete hè ghjittata, a rete vola in aria, cum'è una danza puetica. I pescatori sò abili è utilizanu a so saviezza è u so curaghju per catturà u cibu deliziosu in u lavu. Aghju osservatu i movimenti di i pescatori da luntanu, cum'è s'elli fussinu immersi in una pittura tradiziunale cinese. L'ombre di e barche è di e nuvole nantu à u lavu si cumplementanu, creendu una scena unica è bella. In questu mumentu, u tempu pareva esse firmatu, è eru immersu in sta scena puetica, sentendu a tranquillità di u lavu è u curaghju di u pescatore.

Passeghjendu longu u percorsu accantu à u lavu, fighjendu a vegetazione lussureggiante di e muntagne, respirendu aria eccezziunalemente fresca, vagendu in questa natura deliziosa è rilassante, ùn vulemu micca vultà in a nostra cità, vulemu stà quì, ùn parte.

Un viaghju di dui ghjorni ùn ci permette micca solu di rilassà ci fisicamente è mentalmente, ma offre ancu più opportunità per i nostri culleghi di pusà si inseme è di chiacchierà di a vita è di l'ideali. In a vita, pudemu esse amichi, è à u travagliu simu a squadra più forte!

Infine, gridemu torna u nostru slogan: Passione chì brusgia, vendite 2023 in crescita! Megliu pezzi di ricambio auto, megliu cumpagnu, sceglite G&W!

Viaghju di Chenzhou (4)
Viaghju di Chenzhou (3)

Data di publicazione: 16 di settembre di u 2023