L'aspettative per l'edizione di quest'annu di Automechanika Shanghai sò naturalmente alte, postu chì l'industria automobilistica mundiale si rivolge à a Cina per e nuove soluzioni di veiculi energetichi è e tecnulugie di prossima generazione. Continuendu à serve cum'è una di e porte più influenti per u scambiu d'infurmazioni, u marketing, u cummerciu è l'educazione, a mostra si baserà nantu à Innovation4Mobility per rinfurzà e zone di a catena di furnimentu chì sò in rapida evoluzione. A riunione di fine annu da u 29 di nuvembre à u 2 di dicembre di u 2023 prevede di accoglie 4.800 espositori in 280.000 m² di u Centru Naziunale di Esposizioni è Cunvenzioni (Shanghai).
In generale, l'ecosistema automobilisticu hè in traccia di una trasfurmazione massiccia, cù l'influenza di a sustenibilità è di a prutezzione di l'ambiente chì aumenta a dumanda di veiculi à nova energia è di suluzioni di mobilità innovative. Cù questu, a cumunità automobilistica internaziunale sprime un grande interessu à sapè ne di più nantu à i progressi di a Cina, soprattuttu perchè u paese hè un precursore in una di e svolte più cumplesse versu l'elettrificazione, a digitalizazione è a cunnettività.
Per risponde à a chjama di l'industria per a spartera è a cullaburazione, a 18a edizione di Automechanika Shanghai hè prevista per prisentà un puntu d'incontru assai necessariu per l'attori di u mondu sanu per navigà in questi cambiamenti. Serà a prima volta chì parechji cumpratori è fornitori mundiali puderanu scuntrà si faccia à faccia in Shanghai dapoi u 2019.
Dunque, ùn hè micca surprisante chì l'urganizatori anu digià vistu un afflussu di dumande da parte di i participanti chì cercanu di valutà e prestazioni in u 2023 è di cumunicà i piani futuri per u sviluppu cummerciale in l'annu à vene. Finu à avà, cumpagnie di 32 paesi è regioni cum'è Australia, Brasile, Belgio, Canada, Cina, Francia, Germania, Hong Kong, Italia, Giappone, Malesia, Singapore, Sudafrica, Corea di u Sud, Spagna, Taiwan, Turchia, u Regnu Unitu è i Stati Uniti anu riservatu u so spaziu in a sala di mostra.
Queste marche principali includenu AUTOBACS, Bilstein, Borgwarner, Bosch, Brembo, Corghi, Doublestar, EAE, FAWER, Haige, Jekun Auto, Launch, Leoch, Liqui Moly, Mahle, MAXIMA, QUANXING, SATA, Sogreat, SPARKTRONIC, Tech, TMD Friction, Tuopu, VIE, Wanxiang, YAKIMA, ZF, ZTE è Zynp Group.
G&W serà ancu prisente à sta mostra, u nostru stand numeru 6.1H120, aspittemu cun impazienza di vede i nostri vechji è novi amichi à a fiera dopu à 3 anni. Vi mustraremu i nostri pezzi di ricambio più cumpetitivi è novi pezzi d'auto: bracci di cuntrollu è pezzi di ligame di sterzu, ammortizzatori, pezzi di gomma-metallu, supporti di l'ammortizzatore, supporti di u mutore, radiatori è ventilatori di raffreddamentu, è filtri automatichi. Vi aspettemu à u stand 6.1H120!
Data di publicazione: 16 di settembre di u 2023

