• head_banner_01
  • head_banner_02

A capacità di produzzione annuale di i veiculi elettrici (EV) in l'America di u Nordu hè prevista per ghjunghje à 1 milione di unità da 2025.

General Motors hè una di e prime cumpagnie di vitture chì prumette una elettrificazione cumpleta di a so linea di prudutti.Hè previstu di eliminà gradualmente e novi vitture di carburante in u settore di i veiculi ligeri per u 2035 è attualmente accelerà u lanciamentu di i veiculi elettrici di batterie in u mercatu.

General Motors hà stabilitu u scopu di pruduce 1 milione di veiculi elettrici annu in l'America di u Nordu per u 2025, ma Bolt, chì conta per più di u 90% di e vendite di veiculi elettrici in i Stati Uniti, hà stallatu a produzzione per via di prublemi di ricurdamentu, è altri mudelli anu ancu. hè stata ritardata in a pruduzzione per via di mancanza di fornitura di batterie è altri prublemi.A produzzione di veìculi elettrici nordamericani di General Motors in a prima mità di u 2023 era solu 50000 unità, chì indicanu chì l'implementazione di u mercatu di i veiculi elettrici ùn hà micca avanzatu bè.In a seconda mità di u 2023, General Motors hà pensatu à lancià piani di vendita per mudelli elettrici di batterie in u più grande segmentu SUV compact / mid size è u mercatu di camioni pickup full size in i Stati Uniti, è accelerà a produzzione di veiculi elettrici per ghjunghje i so scopi. .

Per d 'altra banda, General Motors hà dichjaratu chì l'approvvigionamentu di batterie hè u prublema principali in a crescita di a produzzione di veiculi elettrici, è hà annunziatu chì hà da custruisce quattru fabbriche di batterie in i Stati Uniti.À u listessu tempu, General Motors hà ancu annunziatu una seria di misure per assicurà l'approvvigionamentu futuru di materiali di batterie in i Stati Uniti o in paesi amichevuli, favurendu cusì un layout stabile di a catena di supply chain.

A capacità di produzzione annuale di i veiculi elettrici (EV) in l'America di u Nordu hè prevista per ghjunghje à 1 milione di unità da 2025.

In quantu à implementà e rete di carica di i veiculi elettrici, General Motors hè impegnata à migliurà a cunvenzione è à creà un ambiente favurèvule à espansione a vendita di veiculi elettrici attraversu a cooperazione è l'investimentu cumuni cù altre cumpagnie di vitture.

In u 2022, e vendite di General Motors in i Stati Uniti anu aumentatu da 3%, ripigliendu a so prima pusizione in a quota di mercatu.In a prima mità di u 2023, e vendite anu ancu aumentatu da 18% annu annu.I dati di u rapportu finanziariu recenti (in a prima mità di u 2023) anu dimustratu chì i rivenuti anu aumentatu da 18% annu, u prufittu netu aumentatu da 7% annu, è tutte e dati eranu boni.In u futuru, General Motors lanciarà cumplettamente i so mudelli elettrici principali di batterie à u mercatu in 2024. Serà interessante per vede s'ellu General Motors pò trasfurmà i so prudutti in una linea elettrica mentre mantene a prufittuità cum'è prevista.

Siccomu EV hè diventatu populari in u mondu per i so benefici speciali, G&W hà iniziatu ancu prestu à sviluppà i pezzi di ricambio EV, finu à avà, G&W hà sviluppatu assai pezzi per i mudelli EV BMW I3, AUDI E-TRON, VOLKSWAGEN ID.3, NISSAN LEAF, HYUNDAI KONA, CHEVROLET BOLT è TESLA MODELS 3,S,X,Y:, a gamma di prudutti include bracciu di cuntrollu di sospensione, bracciu laterale, articulazione sferica, articulazione assiale, estremità di tirante, ligami di barra stabilizzatrice, ecc. !


Tempu di post: 16-Sep-2023